– Lokomotywa wielosystemowa pozwala przekraczać granicę bez zatrzymania – mówi prezes zarządu Siemens Mobility, Krzysztof Celiński. Siemens zapewnia serwis w bardzo krótkim czasie, w dowolnym z 18 krajów, na terenie których Vectron ma dopuszczenie do ruchu. Siemens wyprodukował już kilkaset takich lokomotyw, a zamówiono ich do tej pory ponad 800.
Prezes Celiński podkreśla, że Vectron staje się “typową” lokomotywą, znaną wszędzie w Europie. Jak mówi, to pojazd nie sprawiający kłopotów, posiada dużą moc 6,4 MW i prędkość 160 km/h, jest więc idealnym pojazdem do prowadzenia pociągów kontenerowych.
– Port Deepwater Container Terminal w Gdańsku już w tej chwili ma przeładunki rzędu 2 milionów TEU – przypomina. Kontenery przeładowywane w porcie mogą być przewożone Korytarzem Północ–Południe nie tylko do terminali na terenie Polski, ale też i do krajów w środkowej i południowej Europie – właśnie dzięki lokomotywom wielosystemowym.
Lokomotywy Vectron mogą też obsługiwać tzw. Jedwabny Szlak, ponieważ są przygotowane do wjazdu na teren Niemiec czy Austrii. Możliwy jest także wjazd do Holandii – jeżeli PKP Cargo sobie tego zażyczy, producent jest w stanie przygotować odpowiednie oprogramowanie.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.